Discussion: topic EZ als co-creatorReported This is a featured thread

Showing 9 posts
ardo_g
ardo_g
topic EZ als co-creator
Apr 16 2009, 11:10 AM EDT | Post edited: Apr 21 2009, 5:12 AM EDT
Een van de topics hierboven is of EZ gaat co-creeren. Mijn standpunt is dat EZ credits verdient voor het starten van de Linkedin cable. Dit event komt echter uit de koker van een aantal enthousiastelingen. Dennis Touw (EZ) gaf mij eerder in een email reactie aan zelfs helemaal niets te zien in een off-line event.

Uiteraard zal het fijn zijn als EZ kans ziet wat ideetjes aan het eind van de rit in het beleid op te nemen. EZ had al een innovatiefeestje op 19 maart.
De kracht van dit event wordt volgens mij dat EZ juist geen organisator is, maar een van de vele belanghebbenden bij innovatie; een deelnemer als alle andere.

Ardo
Do you find this valuable?    
Keyword tags: None
S_Verveen
S_Verveen
1. RE: topic EZ als co-creator
Apr 16 2009, 1:46 PM EDT | Post edited: Apr 16 2009, 1:46 PM EDT
Ardo,

De conclusie die Harold en ik getrokken hebben voor het verder trekken van het initiatief is dat actieve samenwerking met EZ noodzakelijk is voor het nut en draagvlak. Er is een nota in de maak om actieve steun los te krijgen en de verwachtingen op medewerking zijn positief.

Een effectieve bijeenkomst levert wat ons betreft zo veel mogelijk bruikbare input voor EZ. Dit wil niet zeggen dat de regie wordt overgenomen, maar wel dat er meer expliciete wensen worden meegegeven m.b.t. het soort resultaten dat gezocht wordt. Door door te pakken op de oorspronkelijke doelstellingen van het crowdsourcen vanuit EZ de LinkedIn groep komen we hier het dichtst bij in de buurt.

Morgen, In Real Life verder!

Groeten,

~ Stephan
DuivenbodeL
DuivenbodeL
2. RE: topic EZ als co-creator
Apr 18 2009, 3:33 AM EDT | Post edited: Apr 18 2009, 3:33 AM EDT
Goedemorgen, wat is er gister besloten? Nogmaals excuus dat ik niet op Skype was ingelogd! De 23e hebben we een lunchlezing bij EZ over Innovatie 2.0 en daar spreekt ook Wouter de Heij over innoveren. Wil daar graag het event noemen als GO beslissing genomen is. Is er al overeenstemming over de naam?
Groet
Linda

ericooijen
3. RE: topic EZ als co-creator
Apr 18 2009, 5:31 AM EDT | Post edited: Apr 18 2009, 5:31 AM EDT
hi linda je was vanochten erg vroeg 3:33 erbij, ik ben het met je eens dat er over de naamgeving meer duidelijkheid moet zijn kunnen de lid van deze wiki stemmen over de naamgeving?
S_Verveen
S_Verveen
4. RE: topic EZ als co-creator
Apr 18 2009, 6:29 AM EDT | Post edited: Apr 18 2009, 6:29 AM EDT
"Goedemorgen, wat is er gister besloten? "
Hoi Linda,

We gaan hoe dan ook verder en we willen EZ graag in het programma meenemen als actieve contribuant. Over de naam moeten we nog een ei leggen.
Dit weekend moeten de vele uitkomsten van de meeting gisteren gestructureerd worden en op de wiki worden geplaats. (We hebben ook een videotje gemaakt ter samenvatting van de voortgang). Al met al een GO, het is nu zaak om het vervolg te structureren. Verwacht over het weekend de nodige stappen voorwaarts.

Groeten,

~ Stephan
DuivenbodeL
DuivenbodeL
5. RE: topic EZ als co-creator
Apr 19 2009, 5:12 AM EDT | Post edited: Apr 19 2009, 5:12 AM EDT
OK, great! Do you find this valuable?    
krispijn
krispijn
6. RE: topic EZ als co-creator
Apr 21 2009, 4:03 AM EDT | Post edited: Apr 21 2009, 4:03 AM EDT
Voor de liefhebber: ik heb een tijdje geleden http://www.communityoftalents.nl aangevraagd. Aangezien EZ die niet geclaimd had. Heb 'm zojuist doorgelinkt naar deze wetpaint aangezien ik er zelf toch niks mee doe.
S_Verveen
S_Verveen
7. RE: topic EZ als co-creator
Apr 21 2009, 4:09 AM EDT | Post edited: Apr 21 2009, 4:09 AM EDT
Goeie actie! Do you find this valuable?    
ardo_g
ardo_g
8. RE: topic EZ als co-creator
Apr 21 2009, 5:13 AM EDT | Post edited: Apr 21 2009, 5:13 AM EDT
Dag Linda

Wie zitten daar vanuit EZ bij, de 23e??